قوانین کلی سی 4 گیم ( مطالعه برای همه کاربران ضروری است )

1 پست در این موضوع قرار دارد

قوانین انجمن سی 4 گیم 

 

نخست سبب خوشحالی و خرسندی ماست که به عضویت در انجمن سی 4 گیم در آمده اید به منظور جلوگیری از بروز مشکلات و نیز آسودگی خودتان هنگام حضور در انجمن، قوانین ذکر شده را کامل مطالعه فرمایید.با تشکر

 

انجمن سی 4 گیم یک انجمن تخصصی با محور موضوعات بازی های آنلاین و مباحث پیرامون دو مقوله اصلی " کانتر  استرایک سورس " و " گیم سرور " می باشد.

 

کلیه موضوعات بصورت طبقه بندی شده ارایه شده و همه کاربران میتوانند با توجه به قوانین به بحث و تبادل نظر درباره موضوعات مطرح شده بپردازند. عضویت در این انجمن برای همه افراد بصورت رایگان امکان پذیر است.

 

زبان انجمن سی 4 گیم فارسی میباشد، در انجمن فارسی تایپ کنید و از تایپ به غیر از فارسی خود داری کنید.

 

کابران گرامی توجه داشته باشند، از مطرح کردن هر گونه موضوعی مربوط به "چیت" ، "وال" ، "ایم" ، "سی اف جی" و مشکلاتی از قبیل خرید گیم سرور و موضوعات پیرامون آن در انجمن و در قالب پست و تاپیک اکیدا خود داری فرمایند و تنها از طریق "تماس با ما" مشکلات خود را اعلام کنند تا در اسرع وقت به بررسی آنها بپردازیم.

 

در صورت مشاهده پستی خلاف از یک کاربر از گزینه گزارش در قسمت پایین پست استفاده نمایید تا دستیاران از پست خلاف کاربر مورد نظر مطلع شوند.

 

هر گونه فعالیت سیاسی و حزبی و گروهی و قومی و دینی در انجمن به هیچ وجه مجاز نبوده و در صورت مشاهده با شخص خاطی برخورد خواهد شد.

 

استفاده از هرگونه تصاویر مستهجن، سیاسی و غیر اخلاقی که آرامش انجمن را بهم بریزد ممنوع است و با کاربر خاطی برخورد و درسترسی وی از انجمن قطع خواهد شد.

 

استفاده از کلمات رکیک و نامناسب به عنوان شناسه کاربری ممنوع میباشد در صورت مشاهده با کاربر خاطی برخورد و دسترسی وی از انجمن قطع خواهد شد.

 

از هر گونه پرخاشکری و توهین و دعوا با مدیران یا کاربران دیگر در محیط انجمن خودداری کنید. در صورت مشاهده با کاربر خاطی برخورد و دسترسی وی از انجمن قطع خواهد شد.
 
 
هر گونه فروش در هر زمینه ای در انجمن چه از طریق پیام خصوصی و... ممنوع میباشد و با کاربر خاطی برخورد و دسترسی وی از انجمن قطع خواهد شد.

 

کاربران گرامی انجمن توجه داشته باشید که قبل از زدن هر گونه تاپیک حتما با مدیر انجمن و یا یکی از دستیاران هماهنگ لازم را به عمل آورید و در قسمت "فعالیت ازاد برای کاربران" فعالیت کنید.

 

از زدن تاپیک های نا مربوط با انجمن جدا پرهیز کنید برای راهنمایی و درخواست کمک به مدیر انجمن و دستیاران انجمن مراجعه کنید تا شما را راهنمایی کنند.

 

مطالعه ی پست ابتدا و قوانین هر تاپیک قبل از ارسال پست و فعالیت در آن تاپیک الزامیست تا از بی نظمی و تذکر به کاربر خاطی جلوگیری شود.

 

از پست دادن های متوالی در یک تاپیک خودداری کنید، در صورت عدم رعایت پست های وی حذف و به کاربر مورد نظر تذکر داده خواهد شد.

 

برای تشکر از هر پست مفیدی در انجمن نیاز به پست دادن نیست و تنها زدن دکمه دادن امتیاز مثبت "فلش سبز رنگ" برای قدر دانی از آن پست کافیست.

 

از ارسال پست های بی مورد و spam جهت بالا بردن آمار نوشته ها اکیدا خود داری کنید، در غیر اینصورت پست های اسپم حذف و به کابر خاطی تذکر داده خواهد شد.
 
 
در تاپیک هایی که کاربران سوالی را مطرح کرده اند اگر جواب صحیح آن را میدانید به سوال وی پاسخ دهید در غیر این صورت اجازه دهید تا مسئولان مربوطه به سوالات پاسخ دهند.

 

از استفاده از هر گونه کلمات نامناسب و رکیک در تاپیک ها یا پروفایل های شخصی و چت باکس اجتناب فرمایید، در صورت عدم رعایت با کاربر خاطی برخورد و در دسترسی وی به انجمن قطع خواهد شد.

 

از درج هر گونه لینک از جمله لینک دانلود چیت و وال و ... در تاپیک ها خودداری کنید، در غیر اینصورت با کاربر خاطی برخورد خواهد شد.

 

هر گونه فعالیت تبلیغاتی چه در امضا یا به صورت پیام خصوصی و ایجاد تاپیک تبلیغاتی، سریعا با کاربر خاطی برخورد خواهد شد و دسترسی وی از انجمن قطع خواهد شد.

 

از دخالت در نحوه مدیریت و کار مدیریت و دخالت در امور اجرایی انجمن جدا پرهیز کنید.

 

کاربران گرامی انجمن، در صورت مشاهده ی هر گونه بی نظمی، بحث های سیاسی، بحث ها قومی محلی و درگیری بین کاربران، به هیچ وجه شخصا دخالت نکنید و تنها تنها یکی از دستیاران و یا مدیر انجمن را از این موضوع مطلع کنید.

 

در صورتی که کاربری به هر یک از موارد فوق بی توجهی نشان داده و رفتار وی موجب ناراحتی کاربران یا بر هم زدن نظم انجمن ها شود ، مدیران میتوانند به منظور یاد آوری قوانین و رفتار نامناسب کاربر به وی اخطار دهند.

 

کاربران عزیز توجه داشته باشند که این قوانین الزامی هستن و قطع شدن دسترسی افراد از انجمن طبق نظر مدیر انجمن خواهد بودو بر طبق خطایی که کاربر انجام میدهد از یک هفته تا بصورت دائم بن میشود و دسترسی وی از انجمن قطع خواهد شد و مسئولیت آن بر عهده شخص ناقض کننده قوانین می باشد.

با تشکر از همراهی شما 

1

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر